روند ارسال سفارشات
- ارسال سفارشات (تهران)
ارسال سفارشات تهران، حداکثر طی 1 الی 3 روز کاری توسط پیک ارسال خواهد شد. هزینه ارسال سفارشات با پیک به عهده مشتریان میباشد. همچنین شما میتوانید طی هماهنگی با کارشناسان فروش بُرنس شاپ محصول خود را پس از ثبت سفارش در همان روز دریافت کنید. - ارسال سفارشات (شهرستان)
ارسال سفارشات شهرستان توسط پست و تیپاکس انجام میشود، سفارشات حداکثر طی 2 الی 3 روز کاری جمع آوری شده و بنا به انتخاب مشتریان به هنگام ثبت سفارش، بسته تحویل پست و یا تیپاکس خواهد شد، هزینه ارسال با پست 50 هزارتومان و هزینه ارسال تا تیپاکس 30 هزارتومان میباشد.پس از ارسال بسته پیامک کدرهگیری مرسوله برای مشتریان محترم ارسال خواهد شد و میتوانند با مراجعه به سایت شرکت حمل و نقل مورد نظر، کد رهگیری را وارد کرده و استعلام وضعیت مرسوله خود را دریافت کنند.
سایت بُرنس شاپ همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و سایت بُرنس شاپ تنها در صورت نیاز مدارک و شواهد تحویل بار به شرکت های حمل و نقل را در اختیار مشتریان محترم قرار میدهد.
- روند پیگیری سفارشات ارسال شده
1.تماس با پشتیبانی: مشتریان محترم میتوانند برای بررسی وضعیت سفارش و آگاهی از روند ارسال سفارشات با کارشناسان واحد پشتیبانی تماس گرفته و از آخرین وضعیت بسته خود مطلع شوند.
پاسخگوی شما هستیم: شنبه تا چهارشنبه 9 - 18 پنج شنبه 9 - 15
شماره تماس: 66909644 - 66910385
2.ارسال پیام به پشتیبانی: همچنین میتوانید با مراجعه به سایت برروی گزینه دایرهای شکل پایین صفحه سمت راست کلیک کرده و با وارد کردن اطلاعات درخواست شده، به صورت آنلاین با کارشناسان پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و وضعیت سفارش خود را جویا شوند.
بازخوردها